هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
دوشنبه 17 اسفند 1394  11:09 AM
رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم: رونمایی از سند راهبردی تنیس روی میز اصفهان/ طرح ویژه " استعداد تا اسطوره" اجرا می‌شود

رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت: برنامه ویژه استعدادیابی تنیس روی میز استان اصفهان در قالب طرح "استعداد تا اسطوره" که برای نخستین بار در تنیس روی میز کشور طراحی شده، در سال ۹۵ اجرایی می‌شود.

به گزارش سایت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره اقدامات هیئت تنیس روی میز استان در سال 94 گفت: ما در ابتدای سال در هیئت یک تقویم اجرایی برای سال 94 تهیه کردیم که توانستیم حدود 80 درصد آن را در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی محقق کنیم و به اهداف تعیین شده برسیم.

وی درباره 20 درصد باقی مانده تقویم طراحی شده گفت: قسمت باقی مانده مربوط به بخش برگزاری مسابقات است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این بخش را نیز تکمیل کنیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آموزش تنیس روی میز در استان اصفهان گفت: در بخش آموزش، هیئت تنیس روی میز جزو هیئت‌هایی است که بیشترین کلاس‌های آموزشی، مربیگری و داوری را در استان برگزار کرده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سال 95 بیان کرد: هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در تلاش است تا دو برنامه بزرگ را در سال 95 اجرایی کند؛ یکی از این برنامه‌ها رونمایی از سند راهبردی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان است که تاکنون چندین جلسه آن برگزار شده و امیدواریم بتوانیم در نیمه نخست سال 95 آن را محقق کنیم.

تکابی تصریح کرد: برنامه دیگری که برای سال 95 در دستور کار قرار داریم و در واقع اولویت ما در سال جدید خواهد بود، برنامه استعدادیابی ویژه در قالب طرح "استعداد تا اسطوره" است، که برای نخستین بار در تنیس روی میز کشور طراحی شده و اجرا می‌شود و ما از 16 فروردین سال 95 به فاز اجرایی این طرح ورود می‌کنیم.

وی افزود: این طرح مخصوص هیئت استان اصفهان بوده و این برنامه برای تمام شهرستان‌های استان ابلاغ می‌شود تا در ابعاد وسیع توسعه پیدا کند و اولویت اول سال 95 در رشته تنیس روی میز روی بحث استعدادیابی و در قالب طرح " استعداد تا اسطوره" است.

رئیس هیئت تنیس روی میز اصفهان با اشاره به زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح استعدادیابی در استان گفت: فعال کردن شهرستان‌ها در حوزه تنیس روی میز یکی از اولویت‌های همیشگی هیئت بوده و به تازگی هم توانستیم شهرستان‌های گلپایگان، نائین و اردستان را فعال کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد شهرستان‌های استان اصفهان در این حوزه فعال شده‌اند، گفت: سعی داریم کلیه منابع مالی برای طرح و زیرساخت‌ها را با سیاست‌های غیر متوازن و عادلانه در استان اصفهان بین شهرستان‌ها تقسیم کنیم.

تکابی تصریح کرد: نگاه ما به تنیس روی میز در استان نگاه توسعه‌ای است و سعی می کنیم تا پایان سال 95 دو شهرستان غیر فعال در حوزه تنیس روی میز را براساس علاقه‌مندی و پتانسیل‌های سخت‌افزاری در دسترس فعال کنیم.

وی با اشاره به جایگاه نخست استان اصفهان در کشور در رشته تنیس روی میزخاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان هیئت تنیس روی میز استان روند رو به رشدی را پیموده بنابراین سال آینده سالی مهم برای ادامه این مسیر و ارتقای تنیس روی میز استان خواهد بود.